Drunkin' Hot Boys(K)

Ja nu hade jag tänkt berätta om min dag.. 
haha som vanligt, känner att jag är extreeeemt tråkig. Feelååt. Hur som helst, i morse vaknade man jju upp i Challes varma bo,  vi for till skolan, har varit där hela dagen men fick sluta halv 3 istället för 4 fett skönnt jao, så efter att vi hade haft nått japanskt grejs på gympan å då ja hade brottat ner lillaraben då skynda jag och edward till bussen så då hann jag med 10 i 3 an. Så då åktte jag ner till Lövånger direkt så gick ja hem till henne och där är jag nu =)=) Så nu har vi legat i sängen och sett lite film så nu ska vi kanske baka lite neegerbolls innan vi går till andré och ser hockeyn. Sen har de alltså inte hänt så mycket mer, mycket händelse rika dagar? Mmnnaat.
Men jag lovar jag ska försöka bli roligare, verkligen...

PZ

We living in a time, when ghetto-youths want to shine
While feeling so much pain, why do they stand today?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0