YAaaooo

Nu e det självaste josse sambo som gästbloggar hära, vill bara säga att jag älskar dig så jävla mycket gummsan och kommer bli helt förkrossad om vi på något sätt skulle splittras!
Var som du sa här om dagen "tänk den dagen då vi måste flytta ifrån varandra" skulle faan bli helt förstörd skulle inte klara av det men ska inte hända vi skall hålla ihop till slutet!
Du e en sån jävla fin och härlig människa och vi klickade som direkt vi såågs var som första käärleken fan haha;)
Nae men nu ska jag sluta sitta vid datorn och ta och lägga mig, meen älskar dig stumpan min glöm inte det<3




Kommentarer
Postat av: josé

gulliga, älskade du! vill aldrig aldrig aldrig flytta ifrån dig. älskar dig med hela mitt hjärta. du är den finaste, glöm aldrig det!

2010-11-10 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0