ryde or die

skolan var seg idag.. berodde nog mest på att det var skitmat. fiskgratäng, förstörde mitt humör haha! efter skolan vart det massa fläng hit och dit och har varit typ hela kvällen men aja så är det ibland. har nu kommit hem för ett tag sen, har en skön huvudvärk och en skön ångest över religon provet som är imorgon.. som jag kommer faila helt på! är iaf trött nu, kunde inte sova bra igår natt.. låg och vred i princip hela natten, så nu är jag trött och slut och död! ska slå på ett avsnitt prison break som jag mest troligt kommer somna till, vilket jag nästan hoppas.. pallar inte ligga och vrida mig en natt till..ANNARS vart jag världens lyckligaste idag och kan meddela att från och med torsdag blir jag sambo med världens bästa tjej! Liiiiinnnaa!!! åh det kommer bli så himla fint och bra och ja... allt bara! så imorgon blir det packning hela kvällen! men nu däckar jag ihop här! sovgott Peace




Kommentarer
Postat av: Liina

Baaabbboosaaaamboo<3

2010-10-27 @ 02:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0