deuces

Lika dålig som vanligt på att skriva...
Men har dock inte hänt så mycket, helgen var helt okej med lite alkohol,snack,film och mys med världensbästa, var även på olles en sväng i fredags, mycket folk men fastnade dock med en tremening i nån timme sådär men var trevligt det med, troligen roligare än vad det hade varit annars! Idag var det skolan hela dagen,dock slutade vi redan vid 2 så var inte allt för krävande, gick dock hordåligt på engelska C provet imorse..gick ju dock inte plugga till så fanns inte så mycket att göra åt heller! for på stan ett tag efter skolan, fixade lite grejor inne på banken sen träffade jag Nahida♥ älskadeunderbara, som jag inte har sett på tusen år känns det som.. iaf tusen år sedan vi bara satt ner och prata eller myste till en film eller bara sitta där vid fläkten, kedjeröka och snacka skit och dumma oss om alla & allt. vart dock ingen lång stund idag men vi hann gå en runda, prata lite och röka en cigg och det lär jag väl överleva på ett tag! men SKA verkligen, MÅSTE verkligen åka förbi där någon dag snart.. vi har ju på riktigt massor att ta igen, bland annat 2 turkiet & en ugandaresa! Efter det åkte jag iaf hem och sen har jag legat här död i sängen hela kvällen, eller flyttade mig till soffan vid 9tiden och drog mig just där ifrån, har hunnit se casanova som gick på tv och några serier sådär och nu ska jag försöka pallra mig i säng även fast jag inte känner mig ett dugg trött... men efter en film kanske det ändras. Imorgon blir det upp till skolan igen och jag önskar helst att jag slapp det eftersom jag känner mig som världens lataste människa. hahhah och jag gillar att bara för att jag inte har skrivit på länge skriver jag en heluppsats nu.. inte okej. ska försöka avrunda det här då. kan avsluta med att jag längtar tills det är helg igen. Ber till gud för att det börjar vara lite varmare ute, fryser iäl varenda gång. och till sist att lina pallrar sig hem snart, hehe hon har dock bara varit borta en dag... men ändå fan. Kom hem! saknar dig



Kommentarer
Postat av: Linaa

Gummmaaan i'm baaaack<3

2010-10-22 @ 00:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0