we can make it work

Är som vanligt sämst på att skriva här, men ikväll landade jag på hemmaplan, så tänkte passa på! skola idag, och resten av veckan förutom fredag,känns tungt men det brukar gå fort så varför inte anstränga sig lite extra sådär en vecka innan lov. Tanken till helgen var först huvudstaden men efter några tankar hit och dit så blir det nog inte så längre. istället hoppas jag allt i världen på att en annan bra sak som förhoppningsvis inträffar imorgon, och gör de inte det vet jag inte vad jag gör.. aja hoppas iaf på det bästa! kvällen har spenderas framför tvn, och här, har tusen skolgrejer att göra, bara sådär på en dag.. hann så klart inte allt men var ändå dutti och hann lite grann! Så nu ska jag fira med nånting gott ur kylen, ta en dusch, slå på ett avsnitt av prison break och sen sova så jag tar mig upp till skolan imorgon.

takecare. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0